Meriam en Hans de Caluwe

Het was een groot bedrijf waarin een zakelijke sfeer heerste. We hadden daar geen moeite mee want auto’s zijn voor ons gebruiksvoorwerpen en als er problemen mee zijn, wil ik een zakelijke oplossing.

De familie Caluwe was klant bij een Ford garage.

Hans de Caluwe: “Het was een groot bedrijf waarin een zakelijke sfeer heerste. We hadden daar geen moeite mee want auto’s zijn voor ons gebruiksvoorwerpen en als er problemen mee zijn, wil ik een zakelijke oplossing.”

Meriam de Caluwe: “Maar in 2010 kwamen we bij toeval bij Autobedrijf De Witte Vink terecht en toen maakten we kennis met een totaal andere klantenbenadering. Zo nemen de mensen van De Witte Vink de tijd voor je en is het contact veel persoonlijker.”

Hans de Caluwe: “In mei van 2013 was het tijd voor een andere auto en we zijn toen in Twente op zoek gegaan naar iets nieuws.  Een lastige klus want we hebben geen verstand van auto’s. Bovendien werken we alle twee en hebben we geen tijd om uren naar een auto te zoeken.”

Meriam de Caluwe: “We hoorden toen van Fred Vink dat we bij hem een zoekopdracht konden plaatsen. Een zoekopdracht heeft onmiskenbare voordelen. Wij zochten bijvoorbeeld alleen in de regio Twente maar Fred zoekt in heel Nederland en als het moet ook in Duitsland. Een ander voordeel  is dat Fred de garantie overneemt van de verkoper ondanks dat deze misschien aan de andere kant van het land woont.”

Hans de Caluwe: “Daar komt bij dat door mijn beperkte kennis van de autotechniek ik de verkoper op zijn blauwe ogen moet geloven. Fred is daarentegen deskundig.”

Wat voor auto is het geworden?

Hans de Caluwe: “Een Opel Meriva 1.6.”

Waarom een Opel?

Meriam de Caluwe: “Omdat Fred zei dat het een goede was.”

Huh ………. ?????

Meriam de Caluwe: “We vertelden al dat we geen verstand van auto’s hebben. Na het eerste gesprek met Fred adviseerde hij ons om een Opel Meriva te nemen omdat die het beste op onze wensen aansloot.  Wij vertrouwden er op dat het een goed advies was.”

Hans de Caluwe: “We rijden er nu een jaar in en Fred heeft gelijk. Het is een heerlijke auto die alles heeft en kan wat wij wilden. Dat komt omdat Fred royaal de tijd heeft genomen om onze wensen te inventariseren. Hij ging heel serieus met de zoekopdracht om. Toen hij een auto vond, is hij zelf gaan kijken of het een goede was. Fred is betrouwbaar en probeert oprecht zijn klanten te helpen. Ook zijn service is onovertroffen.”

Meriam de Caluwe: “Ja, in de herfst wilden we all wheather banden op de auto hebben. Maar na de montage trok de auto naar links. We zijn terug gegaan en Fred heeft het probleem zonder zeuren, direct verholpen. Wat bleek nu; onze auto was nogal merkgevoelig voor banden. Nadat Fred een ander merk had gemonteerd, was het euvel verholpen.”

Hans de Caluwe: “Wij zijn bijzonder tevreden over het Autobedrijf De Witte.  De Witte Vink is betrouwbaar, eerlijk, en persoonlijk. Er zijn geen wachttijden, veel service  en de mensen zijn zeer deskundig,”

Heeft De Witte Vink echt geen minpunten?

Meriam de Caluwe: “Nee, of Fred zou eens kunnen overwegen om bij de koffie andere koekjes te serveren.”

Terug

09-07-2016

de witte vink - zoek mijn droomauto® 2016